Klagar inte

Frukost: Bagel med Cream and Cheese, apelsinjuice och Rice Crisps med yoghurt.
Hjälpte till med att plocka in färska tomater som de odlar i sin stora trädgård där de har allt möjligt som de planterat. Mycket mumsiga! Gick ut med deras tre hundar på en liten runda, oj vad fint det är här!! Fick se deras stora åkrar och deras natursköna miljöer. Och JA jag bor på landet och inte i en storstad men jag klagar inte. Grannarna verkar trevliga och i trädgården har de även badmintonnät så idag har jag även fräschat upp mina badmintonskillz som var lite väl gömda...
Därefter stack jag och några andra tjejer till Belleville, en större stad i Ontario dit vi åkte för en shoppingrunda. Letade efter ett kanadensiskt simkort jag kan ha till min mobil. Kommer köpa det senare dock för man betalar varje månad en viss summa pengar och det lönar sig inte att köpa ett nu då jag inte skaffat överdrivet många vänner än (awwe poor little me) hehe nej men jag kommer fixa ett bara vänta några veckor.
Haha på shoppingcentret var det en kille som jobbade i en affär som bara "Oh, I'm jealous, I want your dark skin"  hahah till mig som är blekfisen själv x) aja ska väl ta det som en komplimang eller kanske snarare som en förvarning om att alla kanadensare är bleka som spöken.. Nej skulle inte tro det för jag har redan träffat några och så bleka var dem inte.
Hem for vi och idag, dadada.. blev jag bjuden "on a PARTY", på fredag då ska jag visa vad vi svenskar går för!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0