party all the night!

Igår:
Vaknade tidigt och möttes av solens strålar som bländade. Det var riktigt varmt utomhus och varför inte ta tillfället i akt och jobba lite på brännan? Så ut gick jag till deras swimmingpool och där spenderade jag i princip hela dagen. Solade och badade, först själv men sen kom Lauren och gjorde mig sällskap. Men var faktiskt riktigt duktig.. simmade 100 längder i deras 10 meters långa pool (för er som har svårt med matte ;p --> 1 km!! ). Inte nog med det sen körde vi träningspass med sit-ups, push-ups och rygglyft och det avslutades med en match fotboll i trädgården.
Lite färg har jag allt fått... kanske inte mkt men, men.
Kvällen började med att avnjuta en glass på det berömda glasstället med mumsig glass. Smakerna för mig blev Coffe Toffee och Vanilla Caramel Brownie (2 st).
Därefter var det tagga inför fest och sen iväg!! Första festen här i Kanada.. Startade lite halv tråkigt, inte så mkt folk och jag kände ju ingen :/ Men sen blev det fart, jag och Eva började prata med några trevliga killar (tyvärr ser de flesta inte toppenbra ut men en snygging fanns det åtminstone ;) ). Tydligen ligger New York inte långt härifrån så kanske ska satsa på att åka dit nån dag :D Hursomhelst blev det inte som tänkt att jag stannade över natten utan jag åkte hem och sov i min egen säng. Skönt!
(Sorry att jag inte lagt upp några bilder på var jag bor än men min kamera lyckas inte få över dem till datorn :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0