Remember me!

Första dagen med dåligt väder :/ aja ska inte klaga.. Blev att åka till deras hus de hyr ut och hjälpa till med lite städning. Sen hem och göra i princip ingenting förutom att få sin bror Mac att känna sig dum för att han inte kunde hitta på något till mig att göra så det blev tv-tittande hehe ;) Men, men sen kom Eva och så taggade de inför kvällen då de skulle ut till ngn klubb dit jag inte var välkommen då man behövde vara 19 för att komma in. Det craziga partyhumöret hann dock visa sig lite av stämningen med partylåtar. Mamman, pappan och Harry är i deras stuga, Mac är på utestället och Carly är och passar barn så det blev en kväll för mig själv i huset. Men nej sällskapssjuk som jag är ringer jag hit den enda riktiga kompisen jag skaffat hittills, Lauren, så vi kollar på Remember me tillsammans och mumsar i oss popcorn.
Okej nu kommer jag låta som alla andra tjejer men shiiiiit REMEMBER ME!!! den är grymt bra, inte förutsägbar som alla andra filmer så sorry den puttar ner alla filmer så den ligger absolut överst på topplistan just nu ;)
Lauren (äntligen en bild som faktiskt är tagen i Kanada)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0