Skolan här

Lagt ner flera timmar på att läsa igenom alla kurser min skola här i Kanada erbjuder för att få en klar bild på vilka kurser jag ville välja. När jag väl kom till skolan visade det sig att de redan valt ut alla kurser till mig och att de trodde jag var 16 istället för 17 år så det placerade mig i grade 11. Men eftersom allt är på engelska kanske det är bra jag vet inte. Kurserna var inte riktigt de jag hade tänkt mig och kunde ändra en men resten var i princip fullbokade. En sak som är säker är att jag kommer lära mig om the Aboriginals. Fick i alla fall drama, fashion och entreprenörskap. Om jag inte trivs kan jag alltid byta, så vi får hoppas att det blir så bra som möjligt. Skolan såg i alla fall bra ut och de verkar ha väldigt mycket man kan göra efter skolan (slutar 14.30 varje dag).
Var på ett möte med min Rotaryklubb här i Kanada för första gången idag. Trevligt folk och fick även ta nytta av mina Campeon-skillz med föredrag och hålla en kort presentation om mig själv på ca. 3 minuter.
Jag och min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0