Solen skiner

Blev att kolla på film med pappan i familjen, Will, igår kväll. Vi såg Juno som faktiskt var väldigt bra (och nej jag har inte sett den innan ni kanske vet att jag inte är den som kollar på film överdrivet mkt (; )
Lyckades iaf tigga till mig lite (eller nej han frågade faktiskt men ändå) glass, Oreoglass, ni vet de chokladkexen. Aja riktigt smaskigt iaf!
Idag var det handla-i-mataffären-dag, shiit asså man tror att det ska vara varmt när solen steker ute men nejnej riktigt kallt så allt hår reste sig på kroppen, t.o.m lilla stubbet som inte var rakat på benen ställde sig upp hehe :P Jo, min mamma här var riktigt snäll och köpte lite frukost som pasade mig. Det blev deras kind of filmjölk, plainyoghurt, grövre smörgåsar, müsli och balsam till håret (och ja, jag är medveten om att jag inte ska äta hårbalsam till frukost). Så nu blir det nyttig frukost och sen skräpmat resten! Nej men lite chips och chocolate chip cookies är svåra att undvika.
Resten av dagen spenderades vid poolen, solen sken idag och det var väldigt varmt så jag solade och badade tillsammans med min nyfunne vän Lauren (Carlys vän egentligen) :D

Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha, det låter ju toppen sofia! Är inte alls avundsjuk, nejnej..:P

Miss you!<3

2010-08-19 @ 22:33:30
Postat av: natha tha man

Soffe du verkar ha det sjukt bra! Avis till tusen :/ En sak bara... När kommer det bilder!? :o Vill ju se hur det ser ut också på andra sidan atlanten ;) sakanr dig, puss! <33

2010-08-19 @ 23:24:09
URL: http://nathalieoberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hey love, du verkar ju verkligen ha det bra, jag läser detta och känner mig avundsjuk! Fastän jag precis kommit hem. Hoppas du är bättre på att hålla igång din blogg än vad jag var! Miss you already <3

2010-08-20 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0