Stockholm

Nu börjar det på riktigt,
Jag är på väg mot ett av mina största äventyr någonsin!!! Precis landat i Stockholm och sitter nu på mitt hotellrum där natten ska spenderas tillsammans med 42 andra utbytesstudenter som också ska iväg på olika håll i världen. Imorgon bitti flyger jag till Chicago för att mellanlanda och sedan tar jag ett annat flyg till Ottawa.
Innan jag stack hemifrån kom Natha förbi och sa adjö ordentligt, Elsa kom över och sa ett sista hejdå och Ann-Sofie sov över hos mig och följde med ända fram till flygplatsen där jag fick säga ett sista farväl till familjen. Det var jobbigt kan jag erkänna, för första gången grät jag av anledning att jag ska åka iväg. Har inte riktigt förstått innan dess. Kompisar har gråtit och jag har känt mig så okänslig och bara stått där och kramats men inte fått fram några tårar. Tror inte jag insett än vad jag egentligen gett mig in på men sanningen börjar smyga sig närmare inpå och snart måste jag väl börja förstå att jag alldeles strax ska lämna landet för att sedan spendera ett år på andra sidan Atlanten...

Kommentarer
Postat av: jooooel

De va ett dåligt adjö vi avslutade med, men du får ha så kul så ses vi snart igen! eller ja.. om 1 år eller va de e :s

2010-08-15 @ 22:48:46
Postat av: Hanna

åååh sofia! vi träffades aldrig på fredagen! jag messade men du svarade inte :( yeye, vi ses igen om ett år! PUSS SOFIA!!! <3

2010-08-16 @ 13:42:39
URL: http://hannaiettnotskal.blogg.se/
Postat av: Svar från Sofia:

Joel: ja det var inget godkänt hejdå men vi kan ju ses direkt när jag kommer hem igen! :)



Hanna: neeeej jag vet :( hade fullt upp då men jo.. jag svarade på ditt sms, lite senare bara.. Men sen svarade du aldrig mig.. aja tkr om dig Hannis!! puss på dig gohue ;) <33

2010-08-18 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0