Vänner

Saknar er...
Längtar tills skolan börjar så jag får möta nytt folk och förhoppningsvis finna några härliga kompisar. Men jag lovar, ingen kommer kunna ersätta någon av era platser! Måste bara säga än en gång tack till alla som gjorde min avskedsfest till ett oförglömligt minne. Hade verkligen super roligt och så glad att så många av er tog er tiden och sa hejdå till mig ordentligt. Men året kommer nog gå snabbt, när allt väl sätter igång så tror jag det kommer bli hur bra som helst. Ni ska veta att jag inte glömt bort er i alla fall <3

Kommentarer
Postat av: Amalia

VI SAKNAR DIG OCKSÅ ÄLSKLING!

2010-08-26 @ 17:41:39
Postat av: Josefin

Saknar dig mycketmycket sofia.

& det är jätte kul att läsa på din blogg! super bra ide!

puss

2010-08-26 @ 19:41:43
URL: http://josefinfermfelt.blogg.se/
Postat av: Vendela

Saknar dig med Sofia, det vet du!! Puss på dig<3

2010-08-26 @ 22:11:30
Postat av: natha tha man

Sofia din fis saknar dig massor! :(

men åter igen, när kommer det bilder!? :D vill ju se hur du har det där ;)

2010-08-28 @ 00:19:06
URL: http://nathalieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0