CN Tower

Riktigt trött efter en härlig helg tillsammans med utbytesstudenterna i distriktet. Var i Toronto första dagen och Oshawa andra dagen. Besökte CN Tower som är det näst högsta fristående byggnaden i hela världen. Var länge den högsta tills Dubai började skjuta på höjden som galna. Vi är verkligen ett riktigt härligt gäng. Var clowner på en julfest för de barn som är handikappade. Med Rotary får vi verkligen göra många saker som hjälper andra. Jag är glad att jag lär känna så många människor från olika delar i världen. Om jag någon gång vill besöka platserna vet jag att jag har någonstans att bo.
Toronto

Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

Hej Sofia! Va' skoj, visste inte att du har en blogg! Fick veta det av din mamma igår, så nu tänker jag titta in här ganska ofta, om jag får för dig vill säga?...:) Har läst 3-4 inlägg och det är verkligen kul att läsa hur du har det "over there"!

Vad bra du simmade! Jättefint foto på dig, du är verkligen supersöt!

Kram, kram

2010-12-14 @ 00:14:52
URL: http://evaiaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0