Dålig på att uppdatera

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Idag fick jag ett paket på posten från familjen. Taaaack så glad jag blir varje gång någon skickar en liten hälsning på posten. Då vet jag att folk fortfarande kommer ihåg mig haha. Julen firades här, första gången utanför Sverige och utan familjen. Jag trodde det skulle bli tuffare än vad det var. På julafton skypade jag med familjen så jag var delaktig på ett hörn och fick t.o.m. se när tomten kom. Här firade vi med kalkonmiddag den 25e och all presenter öppnades på morgonen. Konstigt enligt mig, och mina julklappar var de enda med rim på som jag hade gjort. Jag känner verkligen att jag blivit en del av familjen och jag tror de tycker om mitt sällskap.
Imorgon är det Nyårsafton som ska firas med kompisar, taggad!! Och sist men absolut inte minst min älskade kompis fyller 18 på tolvslaget (1 januari). GRATTIS FIE!!!!!
Söta födelsedagsgrisen som blir myndig
p.s: Här är linken till mitt uppträdande med hopprep i talangshowen. Men var riktigt nervös så missade mycket mer än vanligt tyvärr. Klicka här! <-----Klicka där

Kommentarer
Postat av: natha tha man

gud vad duktig du va sofia!!! :D miss you

2011-01-01 @ 23:38:35
URL: http://loudvoices.devote.se
Postat av: fie

naaaaaww så sööt :D:D

TACK ÄLSKLING <3<3

gott nytt år ;)!

2011-01-02 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0