Jullov

Jullovet har börjat och det känns som om det kommer "swischa" förbi alldeles för fort. I fredags var det talangjakt och jag visade upp hopprep. När jag berättade vad jag skulle göra till folk som frågade fnissades det och folk undrade om jag aldrig sett hopprep innan. Haha jag tänkte det är nog ni som inte sett det. I vilket fall som ställde jag upp och visade upp lite trick till musik. Jag var riktigt nervös måste jag erkänna och gjorde fler misstag än vad jag brukar göra men de flesta var riktigt imponerade efteråt i alla fall. "That was fucked" "Intense" "You were crazy" "You've got som talent girl" "That was nuts" "I've never seen anything like that" "When you stareted to jump on your butt, Dan fall of his chair" "You were awesome, I love you" Det var några av kommentarerna jag fick. Och jublet efteråt var galet, så roligt ändå. Min kompis filmade så jag ska lägga upp videon så fort hon skickar den till mig.
Efter talangshowen följde Niki med mig hem och vi bakade sex äppelpajer som såldes på lördagsmorgonen. Jag åker till New York med 20 andra så vi försöker tjäna ihop lite pengar för att göra det billigare för oss. Efter det stack jag hem till Brittany där de hade en "girls' night".  Första dagen på lovet var det att stiga upp tidigt och sälja paj. Totalt sålde vi 100 pajer på fyra olika ställen.
Mycket snö har kommit nu så häromdagen var första dagen jag lekte i snön tillsammans med Niki och Katrina. Vi gjorde snöänglar, hade snöbollskrig, mulade varandra på skoj och gick en mysig kvällspromenad. Idag var jag och gjorde lite shopping för julen. Jag har en känsla av att mitt jullov kommer vara ganska fullbokat...
Jag & Niki fjantar oss efter pajbakning

Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

Jätteskoj med hopprepet! Var har du lärt dig det egentligen? Själv, med kompisar eller på någon slags fitnessträning?

Bra jobbat att baka så många pajer! Låter verkligen roligt att åka till N.Y med 20 andra! Ska det bli av nu under jullovet?

Niki är ju ett grekiskt namn! Har hon någon anknytning till Grekland?

Hej svejs!

2010-12-22 @ 01:54:38
URL: http://evaiaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0