Nästa station: Toronto!

Är med i skolans simningsteam nu, hade vår första träning idag och jag kan bara meddela er om att det är väldigt bra träning så nu ska jag minsann komma i form. Blivit litta lat sedan ja kom hit.
Här är det verkligen full rulle! Höll i en presentation för Bellevilles Rotaryklubb idag tidigt på morgonen så var tvungen att stiga upp 5.30!! Var i skolan ett litet tag sedan var det lunch med en annan medlem från min Rotaryklubb som ska bli min nya Rotary counsler. Helgen kommer att spenderas på gatorna i Toronto. Jag och en grupp av andra ska åka dit (största staden i Kanada) och försöka tigga pengar på gatorna. Pengarna vi samlar ihop ska vi köpa strumpor och annat nödvändigt till hemlösa människor. Jag tror det kan bli riktigt spännande.
Som jag nämnde tidigare är jag väldigt upptagen just nu så har svårt att hålla bra kontakt med alla er där hemma. Men hoppas ni har förståelse för jag tycker fortfarande om er jättemycket. Bara det att jag vill leva mitt liv här fullt ut på samma gång så försöker bli så involverad som möjligt och prova på massor av nya saker. Vilket jag lyckats ganska bra med enligt mig själv än så länge.
P.s: Såg en tollare (samma hundras som min hund där hemma) som var 7 månader gammal idag. Klappade den och kunde inte undvika att tänka massor på Isa för hon var exakt 7 månader när jag åkte. Först då jag insåg att jag verkligen saknade henne. Ögonen vattnades men höll tårarna inne.

Kommentarer
Postat av: josefin fermfelt

sofia.. vet du vad som landade i min brevlåda idag? :D

ett väldit fint vykort från en väldigt fin person som jag tycker speciellt mycket om. Du!

Tack så mycket det betyder jätte mycket för mig.

& du ska veta att jag läser hela tiden i din blogg om alla äventyr du är ute på och allt du får vara med om. Och sen saknar jag dig jäääättttejäääääättte mycket!

sofia hjärta josefin

2010-11-15 @ 15:15:26
URL: http://josefinfermfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0