Skolmusikal

Snart dags att byta familj... Vet inte om jag är ledsen, förväntansfull eller vad jag är. Trivs riktigt bra här men samtidigt är jag nyfiken på min andra familj. Kommer hålla kontakt med min första familj i vilket fall som så allt kommer säkert bli bra.
Berättade jag att jag ska vara med i skolans musikal!!?? Gick på audition lite på skoj och jag fick en roll som är inne på scenen nästan hela tiden för att sjunga. Och jag vet vad ni tänker jag sjunga.. Jag kan inte sjunga och det är jag medveten om men nu när jag är i Kanada tar jag alla möjligheter att prova på nya saker, så är lite smått galen. De gav mig rollen, så vad kan jag göra? De får helt enkelt lära mig.
Har fått många härliga vänner här som jag nämnt innan men har tänkt mycket på er där hemma på sistone. Tänker på hur mycket ni betyder för mig. Fotona jag fick av några av er innan jag åkte har jag hängt upp i mitt skåp i skolan nu så jag tittar på er dagligen och saknar er. Tänk på, sänd inget till min nuvarande adress nu för det kommer antagligen inte komma fram förrän jag bytt familj. De som vill ha min nya adress får fråga efter den :)

Kommentarer
Postat av: hannah

modigt av dig om du hängt upp vårt foto! ;) det är bara knäppt hehe, pussss

2010-11-10 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0