Sportig

Simning är så himla roligt, älskar att vara i vattnet! Hade träning idag och plötsligt blev det allvarligt. Tog tiden på crawl 400 m (16 längder!!). Jag har aldrig simmat så långt med crawl i hela mitt liv. Men det var utmanande, efter jag var i mål andades jag riktigt högt och pulsen var hög. Jag trodde jag skulle vara absolut sämst men förvånansvärt nog var jag femte personen in, vilket jag inte hade någon aning om. Min coach bara vilket nummer sa jag till dig men det hade ju inte jag tid att lyssna på. All min koncentration var på att andas efter att ha klarat av mina 16 längder. Tillsist fick vi fram det genom att ingen annan hade fått nummer fem. Det kanske låter superbra men måste erkänna att vi inte är så många i vårt simningsteam haha, kanske 18 när alla är där men idag var vi nog bara nio. Jag räknade med en tid på en halvtimme eller något i den stilen, hade ingen aning om vad jag borde simma på. Min tid blev 9 minuter och 13 sekunder, vet inte vad som är bra eller dåligt men under en halvtimme, så jag är nöjd. :)
Igår var jag ute och joggade för första gången sedan jag bytt familj. Jag hittade en plånbok fylld med kort (bankkort, körkort, gymkort, rabattkort etc.). Blev lite misstänksam först då jag hittade den på ett något udda ställe, tänk om han var kriminell eller något? Haha det löste sig i alla fall och jag gjorde killen lycklig som inte ens hunnit märka att han tappat bort den. Det visad sig senare att det var en lärares, på min skola, pojkvän. Liten värld vi lever i!
Paige och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0