Barbeque night

Ensam hemma vilket inte gör så mycket känns faktiskt nästan som hemma nu. Gör vad jag vill och tar vad jag vill (i matväg). Serveras aldrig riktig lunch här så det får man tillaga bäst man vill. Men eftersom skolan inte börjat än sover jag ganska länge så frukosten täcker ofta lunchen också så tar man ett mellanmål istället. Vädret fortsätter hålla i sig så det blev lite tid vid poolen även idag. Ikväll blir det Barbeque night tillsammans med deras kusiner för att säga hejdå till Kierstin (deras kusin) och Carly min syster som ska börja på universitetet och på i en studentlägenhet.
Jag och två av mina syskon här

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-05 @ 19:38:59
Postat av: linnea.

det verkar som att du har det sjukt bra! :D lycka till med allt, kram! <3

2010-09-05 @ 19:39:21
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0