Mycket bättre

Dag 2 var mycket bättre! Känns som om det kommer bli ett riktigt roligt år faktiskt. Folk kom fram och pratade med mig och frågade om jag ville följa med dem på lunch och det finns faktiskt både snygga och trevliga människor även här. Mina kurser vill jag fortfarande byta dock men Mrs. Shay vägrar, hehe nej men hon är inte särskilt hjälpsam... Provade Cross Country idag, i princip springa långt ca. 5 km. Träning 4 ggr i veckan och det är inte så många som är med så får se hur jag gör med det om jag fortsätter eller ej. Lyckades i alla fall jogga i ganska bra tempo tillsammans med två andra killar, riktigt bra träning. Ska prova basketboll imorgon. En sak som är säker jag vill inte ha kvar min Fashion klass. Läraren är verkligen ingen jag föredrar om man säger så och ämnet intresserar mig inte alls. Som sagt människorna verkar härliga så jag kommer väl förhoppningsvis in i rutinerna snart! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud va skönt, kan du visa alla snygga killar en massa bilder på mig tack? (A) Lycka till på basketen!!

2010-09-09 @ 08:01:09
URL: http://rstahlnacke.blogg.se/
Postat av: Ingrid, mormor

Det är roligt att läsa din blogg/mormor

2010-09-12 @ 10:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0