Stolt manager!

Riktigt glad att jag blev manager av basketbollaget. Tjejerna är verkligen härliga (och duktiga för den delen) och lär känna alla mycket bättre tack vare det. Igår sov jag över hos Paige och Katrina som är tvillingar och är riktiga toppentjejer. Hade en supermysig kväll tillsammans med dem. Haha övade catwalk för vi började prata om fashion showen min skola har en gång om året. Spelade matcher i Belleville både idag och igår. Fixat ett Kanada nummer nu så om någon vill ha det får ni hojta. Skolan känns toppen och det känns som om jag börjar komma in i kompisgängen mer och mer. Det här kommer bli ett roligt år känner jag på mig! Imorgon ska jag plikttroget gå på middag tillsammans med Rotary. Var förresten i både Pictons och en annan tidning häromdagen. Var på första sidan i Picton tidningen och sedan hade de en stor artikel om mig. Det säger ju en del om hur stor min stad är och hur mycket som händer... Aja jag trivs bra i alla fall och min familj är toppen, ansvarsfulla men litar på mig och låter mig umgås med mina nyinskaffade kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0