Hälsodag

Idag var det hälsodag som gällde! Havregrynsgröt till frukost och efter det bar det iväg till simhallen. Vi hade ingen träning idag men jag tänkte jag ville öva lite innan tävlingen eftersom jag kommer missa måndagens träningspass. Nästan två timmar var jag i poolen och övade på starter, vändningar och olika tekniker. Hade lite tur att det råkade vara en snäll coach där som gav mig några tips på vad jag kunde förbättra. Efter det for jag hem och fick energi av en banan och drack massvis med vatten. Tro det eller ej men jag har fått tag på knäckebröd här så det blev två härliga knäckebröd med paprika, ost och gurka. Mums! Lite snacks efteråt med russin, mandlar, vindruvor och rädisor. Efter ett hårt träningspass smakar maten som bäst. Jag har tänkt på det att efter att man tränat känner jag alltid för att vara nyttig och inte alls för godis och annan snabbmat. Men när jag däremot inte gör något, kollar film och börjar söka i skåpen lite är dagen körd haha.
(Det är inte många dagar jag går utan deras härliga chocolate chip cookies, muffins, donuts och annat dumt...)
Swimming hard core!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0