Veckas lov

En veckas lov innan den nya terminen startar. Än så länge har jag haft det väldigt bra måste jag säga. Lovet började med att jag och fyra tjejkompisar bilade till Toronto. Där övernattade vi tillsammans på ett fint hotell och shoppade loss "in the HUGE shopping mall". På kvällen överraskade vi Paiges pojkvän som kom hem från Barbados genom att hoppa på honom mitt i en av Torontos gator. Hahah han blev väldigt chockad men efter en stund insåg han att han borde vara glad. Det slutade med att han också sov över på hotellrummet (han fick golvet). Två dubbelsängar satte vi ihop till en stor säng. Precis innan läggdags fick Cheyenne till en rackarbajsar prutt hahah hela högen av oss brast ut i skratt! ...tills vi insåg att den stank så då blev det skrik och panik istället. Föreställ er 4 tjejer lite halvgalna i ett rum i panik över en prutt haha. Balkongdörren öppnades - allt för att få en bättre doft i rummet! En minut senare knackar någon på dörren... Det är en säkerhetsvakt som säger att vi hörs i hela korridoren, undrar vad vi har för oss och ber oss att lugna ner oss. Hahah tänk att en prutt ledde till att vi blev tillsagda av säkerhetsvakten. Nästa dag åt vi ute och åkte skridskor utomhus som var riktigt roligt. Härligt att jag fått underbara vänner här.
Igår var jag på bio och såg "No Strings Attached" och efter det var det party med kompisar! Övernattade där och det blev inte många timmars sömn så nu är jag väldigt trött. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda men nu ska jag krypa i sängen. Good night!
Skridskoåkning i Toronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0