En dag i spåret

Jag måste säga att jag haft tur med vänner här. Vännerna jag umgås med är så himla härliga så jag vet inte alls hur jag ska kuna lämna landet. Men jag ska inte tänka på det nu... Idag var det en riktigt fin dag och vi har massvis med snö. Vi bestämde oss för att bege oss ut i längdskidåkningsspåret. Jag och min host mom var ute i ca. 45 min i spåret. Tänkte på mamma och Umeåfolket under hela turen och ja Mikaela du var väl också lite tänkt på. Efter det körde Anne (host mom) hem medan jag stannade och gick en promenad i det strålade solskenet. Jag avslutade med att jogga hem igen. När jag kom hem hettade kinderna så härligt. Den känslan har jag inte haft på länge, ett bevis på att man varit ute och rört på sig i det kalla vintervädret. Härlig dag som avslutades med en diskussion hemma om en bok vi båda läst av en känd kanadensisk författare, Alice Monroe.

Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

Så skönt med en skidtur! Jag kan inte ens komma ihåg när jag senast åkte skidor...:(

Jättefint foto!

2011-01-25 @ 01:06:13
URL: http://evaiaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0