Nyår!

Det nya året har börjat och det firades i Kanada för första gången och kanske sista gången i mitt liv!!? Det var i alla fall helhärligt. Alla var förväntansfulla för det nya året och riktigt glada. Det firades tillsammans med kompisar och jag måste säga att det var en av de bästa kvällarna hittills. Tyvärr ska många av de härliga människorna åka tillbaka till universitet/collage nu när lovet är slut... Då många är ett år äldre än vad jag är. Jag vill nästan säga att det var ett av de bästa nyårsfiranden jag haft. Jag var på så gott humör och "pumped up for the night". Träffade massor av nya människor och stämningen när klockan slog tolv var obeskrivlig. Glädjen var överallt och det kändes som att alla älskade alla!! :)
Ett glatt ögonblick tillsammans med två härliga kompisar Evan och Jarrod!

Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

Sounds great, dear!



Skrev nyss i min blogg om en känd grekisk konstnär som är uppvuxen i Canada. Kaiti Anastasaki heter hon och gör väldigt fina skulpturer.



God fortsättning på det nya året!

Kram

2011-01-10 @ 01:58:04
URL: http://evaiaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0