Simmaaaa

Var på min första lilla tävling med swimming teamet. Riktigt roligt!! Som ni alla säkert vet är jag en liten tävlingsmänniska så nu när vi börjar tävla blir det ännu roligare. Jag ska inte skryta om att jag blev först eller så för det blev jag verkligen inte. Jag kom någonstans i mitten på alla mina "race". Tävlade i 50 ryggsim, 50 m bröstsim, och 100 m bröstsim. Det viktigaste är att jag deltog, hade roligt och simglasögonen föll inte av. Riktigt trött efter en dag fylld med simning. Det är krävande måste jag säga efter mitt sista lopp krampade kroppen efter att ha jobbat hårt. Efter det var det övning inför skolmusikalen. Spelade spel med familjen och tittade lite på TV efter kvällsmaten. Mysigt! Imorgon skippar jag skolan för att åka till Cobourg och hälsa på min danska kompis Sophia som också är utbytesstudent här. Där spenderas helgen, en helg tillsammans med henne ska bli kul :)
Sofia & Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0