Härlig helg och lov väntar

Riktigt rolig helg tillsammans med kompisar!! Kompisar sov över i min nya värdfamiljs hus och de är bara helt underbara. Haha en vecka tillsammans med mig och min bror flydde från huset. Nej men han har åkt till Winnipeg med sina farföräldrar och är borta en vecka. Saknar min lillebror! Det är väldigt roligt måste jag säga. Saker jag aldrig gjorde när jag var liten får jag nu prova på. Springa runt i huset och skjuta på varandra med "nerf-guns" tillexempel är en av många saker jag får prova på. Ta sig ner för trappan på rumpan och ta sig upp på alla fyra är en annan.
En dag kvar i skolan och sedan börjar lovet!! Har inte helt bestämt vad jag ska göra men min familj kommer antagligen ta mig och åka skidor en dag. Har inte åkt utförsåkning på väldigt länge så det hade varit roligt. De är så himla snälla och bara "om du har några förslag på vad du vill göra bara säg till så ska vi se om vi kan ordna det eller om du bara vill åka till Toronto med kompisar över dagen kan vi säkert ordna så att vi kör dig".
Såg "I Am Number Four" på bio häromdagen och jag måste säga att det var en väldigt bra film. Vanligtvis är jag inte ett stort fan av Action/Adventure‎ som filmen var men den här var riktigt bra. Och det var ju inte heller ett minus att Alex Pettyfer var huvudrollen i filmen. Jag brukar inte spana in killar i filmer och sånt men det går verkligen inte att undvika honom. Jag kommer ihåg i "Stormbreaker" som jag såg tillsammans med Amalia för jättelängesen (kanske Vera var med kommer inte ihåg..). Filmen var inte alls bra men vi tog oss igenom hela filmen och bara checkade in honom. Då var han söt... nu är han HET! ;)
Alex Pettyfer

Kommentarer
Postat av: natha tha man

HAN ÄR SÅ JÄÄÄVLA SNYGG !! :D min älskling!

2011-03-17 @ 21:48:55
URL: http://loudvoices.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0