Changed Host Family

Nu har jag flyttat till min tredje värdfamilj och jag måste säga att de är helt underbara. De är logom stränga men förstår samtidigt hur det är att vara tonåring. Mamman heter Diana och pappan Gil de har en son som heter Tristan (8 år), en hund som heter Cloud och en katt, Bananas. Tristan är riktigt gullig och smart måste jag säga. De är så himla härliga, mycket skratt och lätta att ha och göra med. Jag bor närmare Picton nu så det är lättare att ta sig till platser plus att de är väldigt generösa vad det gäller körningar. Jag tror knappt jag hade kunnat hitta en bättre familj! Jag har ett härligt rum med en skön dubbelsäng och dessutom eget badrum. Jag fortsätter att trivas! :)

Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

Låter som en verklig toppenfamilj! Roliga namn på husdjuren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0