Roligt alla dagar i veckan

Hade en helhärlig kväll i Consecon tillsammans med mina favorit tvillingar Paige och Katrina. Det var en vanlig skoldag dagen efter men som en utbytesstudent måste man väl få ha roligt med sina vänner alla dagar i veckan. Blev lite sent så är litta trött idag men det var värt det. Hahahah vi hade så roligt igår, provade klänningar, fula kläder och skrattade åt allt. Det är galet hur bra kompisar vi har kunnat bli på så pass kort tid. Vi pratar om allt och kan bara vara oss själva utan att tänka på vad vi säger.
Sedan basketsäsongen slutat går de nu hemma och latar sig och äter massor av onyttigheter och sedan jag kom till Kanada äter jag massor av snacks som jag inte gjorde tidigare. Ni vet säkert hur det är man säger att man ska nog inte äta så mycket onyttigt längre men så slutar det med att man äter det i alla fall. Nu har jag och Paige kommit upp med en lista med saker vi inte får äta och om vi bryter mot listan sviker vi varandra. Vi är dock inte dumma! Båda två älskar mat och tänker inte börja med någon knasig diet om att sluta äta mat. Däremot kom vi upp med:
NO:
* Chips
* Cookies
* Cake
* Fries
* Pop
* Candy
* Donuts
* Pudding
och
LIMIT:
* Chocolate
Detta ska vi nu följa tills åtminstone 1 april och sen får vi se hur vi gör. Hahah bara onödigheter i alla fall men glass kunde vi inte ta bort för det är en nödvändighet!!
Jag och Paige!

Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

Hihi, låter bra det där! Kul med glassen och chokladen - håller med! Jag tror jag ska följa er NO-lista jag oxå! Lycka till!

2011-03-08 @ 23:34:55
URL: http://evaiaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0