Skidor!!

Nu bär det av att åka skidor! Jag ska minsann visa vad vi svenskar går för. Har lånat knallrosa skidbyxor så jag kommer verkligen att synas. Får visa bilder senare. Haha en kille försökte flörta med mig igår men jag är inte så lätt inte. Vi skulle slå vad om han vann eller förlorade i poker och jag gjorde en riktigt bra deal. Om han vann skulle jag få pengarna och om han förlorade hade han bara visat att jag hade rätt. Han hade tänkt sig en annan deal... Smset jag fick "Is that all you want from me my money???!? Ouch!!!" Japps så är det, inte ska de tro att svenskar är så lätta inte haha. Nej tidsoptimisten själv. Måste packa ihop mina skidsaker nu då jag åker iväg till Quebec om 20 minuter. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

:)

Så härligt att få åka skidor! Är avundsjuk!

2011-03-19 @ 22:26:05
URL: http://evaiaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0