What a lovely sister she's got!

Strax efter midnatt er tid... Det betydde att det slagit över till min underbara systers födelsedag!!! Japp hon sover men japp det är hennes fördelsedag, japp hon har skoldag morgonen därpå och japp jag befinner på mig andra sidan Atlanten. Men vad gör man inte för sin syster hahah ringer upp henne mitt i natten från Kanada. Väcker förmodligen hela familjen och gör mamma orolig när hon svarar och hör att det är jag. Men jag var riktigt glad och förväntansfull, efter mycket om och men får jag prata med min syster. "Ohhh, jag sooover, du väääckte mig blablabla :(" Kom det från Mikaela. Men jag ville bara vara först och säga grattis och ge henne ett minne för livet! Det är hur snäll jag är mot min älskade syster. Än en gång, GRATTISGRATTISGRATTIS till henne!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0